Pls select your own language, using the translator in the left-hand corner
Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output
Il Gazebo Audiofilo

Human Pleasure HI-END

    Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output

    franci2105
    franci2105
    Senior Member
    Senior Member

    Numero di messaggi : 1329
    Data d'iscrizione : 05.11.10

    Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output Empty Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output

    Messaggio Da franci2105 Sab Ago 08 2020, 12:59

    Nel mio non star mai fermo ho scritto una mail a Vinnie Rossi ex Red Wine Audio chiedendo se producesse più ampli cuffia che a catalogo effettivamente non ci sono.
    Mi ha risposto così: 
    Hi Francesco,
    Our L2 Preamplifier can be built with a custom headphone output stage that sounds exceptional with Audeze headphones (and many others). It is not inexpensive, but it will be the last headphone amplifier that you’ll ever need ;-)
    Best regards,
    Vinnie

    Sotto post link pagina ufficiale e review ma sono 15.000 euro  Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output 921419

    https://www.vinnierossi.com/l2-preamplifier/

    https://www.audiophilia.com/reviews/2019/3/29/vinnie-rossi-l2-signature-preamplifier



    Qualcuno avesse bisogno si di un preamplificatore un ampli cuffie, desiderio di esplorare nuove terre e qualche euro che avanza ci starebbe pure...  Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output 625723

    Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output Unname12


    _________________
    Spoiler:
    Edmond
    Edmond
    Sordologo

    Numero di messaggi : 12013
    Data d'iscrizione : 17.04.10
    Località : Brescia

    Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output Empty Re: Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output

    Messaggio Da Edmond Sab Ago 08 2020, 13:31

    Beh, sono solo 17.000 dollari...


    _________________
    Giorgio


    Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output Firma12


    Non fateci caso... sono sordo!!! E pure GURU!!! affraid
    capitanharlock
    capitanharlock
    Senior Member
    Senior Member

    Numero di messaggi : 1170
    Data d'iscrizione : 03.03.10

    Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output Empty Re: Vinnie Rossi (ex Red Wine Audio) L2 Signature Preamplifier with headphones output

    Messaggio Da capitanharlock Sab Ago 08 2020, 16:27

    Io volevo pagarlo molto di più.

      La data/ora di oggi è Gio Mag 02 2024, 15:54